Reverse graffiti

[vc_button url=”https://www.lineamedia.si/projekti-po-meri/” text=”Nazaj na stran PROJEKTI PO MERI” size=”” align=”right” type=”contrast” outlined=”0″ icon=” fa-chevron-left ” target=”_self”]
Nahajate se na strani: Projekti po meri > Reverse graffiti

Fotogalerija

»Zeleno« oglaševanje za bolj čisto prihodnost

Reverse grafiti: od ulične umetnosti do »čistega« oglaševanja

Ali ste vedeli:

  • da bi z recikliranjem ene izdaje časopisa Sunday New York Times lahko ohranili 75.000 dreves?
  • da količina lesa in papirja, ki ju vsako leto vržemo stran na Zemlji, zadostuje za ogrevanje 50 milijonov domov za obdobje 20 let?
  • da plastične vrečke in drugi plastični odpadki, ki končajo v oceanih, vsak dan pomorijo več kot milijon živih bitij v morjih?

 

VIDEO, KI PRIKAZUJE IZDELAVO REVERSE GRAFFITOV (kliknite tukaj).

Če se sprašujete, kaj imajo ta ekološko obarvana dejstva opraviti s trženjem, oglaševanjem in sorodnimi dejavnosti, s katerimi se ukvarjamo v podjetju Linea Media, je odgovor preprost. Ker je skrb za prihodnost planeta odgovornost nas vseh – posameznikov in podjetij, ji tudi v Linea Medii posvečamo vedno večjo pozornost. Ne le tako, da skrbimo za ločevanje odpadkov, recikliranje papirja ali varčne žarnice, pač pa tudi skozi izdelke in storitve, ki jih ponujamo.

Povpraševanja po ekoloških, zdravih in okolju prijaznih izdelkih narašča na globalni ravni in temu trendu se ne more upreti niti oglaševanje. Zato v Linea Medii pri vsakem novem projektu upoštevamo tudi vpliv na okolje. Ravno ideja o ekološkem oglaševanju nas je spodbudila, da smo skupaj z agencijo OMD za naročnika Renault Nissan Slovenija d.o.o. zasnovali akcijo, katere končni izdelek so »čisti« ulični oglasi za nov Twingo.

reverse-graffiti-projekti-po-meri1

 

Tako imenovane reverse grafite, ki so v tujini že postali prava atrakcija, je bilo tako v septembru mogoče videti tudi na nekaterih slovenskih ulicah. Za to so zaslužne združene moči naročnika Renault Nissan (ki se je odločil kampanjo za novi Twingo zapeljati na nekoliko drugačen način), agencije OMD (ki je odgovorna za zasnovo akcije) ter podjetja Linea Media (kjer mo izvedli samo oglaševanje).

 


Kako nastaja reverse grafit?
Nastajanje reverse grafita je pravzaprav »čiščenje umazanije« z uličnih tal, največkrat s pomočjo visokotlačnega čistilnika in šablone, ki vsebuje samo sporočilo.

Oglaševalski izdelek, ki ga v tujini imenujejo tudi »clean tagging«, »dust tagging« ali »grime writing« je zares okolju prijazen. Je namreč začasne ali napol začasne narave, pri njegovem nastajanju ne uporabljamo agresivnih snovi (kot so črnilo, kemikalije in podobno), obenem pa s časoma postanejo nevidni.

Kratka zgodovina: od ulične umetnosti do oglasov
Angleški umetnik Paul Curtis (znan pod psevdonimom Moose) je bil eden izmed prvih uličnih umetnikov, ki so začeli uporabljati tehniko reverse grafitov.

Prvi umetniški reverse grafit velikega formata pa je izdelal brazilski umetnik Alexandre Orion leta 2006. V nekem tunelu v São Paulo, ki je bil izjemno onesnažen zaradi prometa, je na površini dolgi več kot 300 metrov s pomočjo čiščenje umazanije s sten »narisal« motive človeških lobanj in tako opozoril na nevarnosti onesnaževanja za človeško zdravje.

Od teh »zametkov« v obliki ulične umetnosti reverse grafite kot obliko zunanjega oglaševanja uporabljajo številna velika podjetja, med drugimi tudi Microsoft, BBC in Smirnoff.


 

Naročnikova ideja je bila ujeti osnovno komunikacijsko nit novega Twinga ̶ Zapelji kamorkoli, zapelji kogarkoli ̶ in ga res zapeljati drugam, predstaviti na drugačen način. Gre za nov, moderen avto, ki je namenjen mladim urbanim ženskam. Takšnim, ki so rade lepo oblečene, rade nakupujejo, rade so drugačne. Zato smo jih z reverse grafiti skušali nagovoriti pred nakupovalnimi centri. Kampanja je na nežen, nevsiljiv in predvsem čist način dopolnila široko zastavljeno ATL in BTL kampanjo. Vse to pa je v skladu tudi s smernicami družbe Renault Nissan, ki si prizadeva za nizke emisije izpušnih plinov vozil in ekološko usmerjeno dolgoročno strategijo.

V Linea Medii smo posebej ponosni na dejstvo, da ne gre za gverilski marketing, pač pa za akcijo zasnovano v dogovoru s trgovskimi centri, ki so dovolili izdelavo reverse grafitov na svojih pločnikih. Odzivi mimoidočih kot tudi stroke so bili zelo pozitivni, celotna kampanja pa je všečna, drugačna in opazna.

 

Želite svojemu izdelku / storitvi z naslednjo oglaševalko kampanjo nadeti bolj ekološko podobno? Ali pa že imate »ekološko osveščen« izdelek/storitev in morate temu prilagoditi tudi komuniciranje? Pokličite nas. Pogovorili se bomo o novih, inovativnih možnostih oglaševanja. Pomagali vam bomo izpeljati vašo naslednjo, »zeleno« oglaševalsko kampanjo.

Vas zanima ponudba?