Kako pripraviti opazno in učinkovito oglasno sporočilo za zunanje oglasne površine?

admin
Comments Off on Kako pripraviti opazno in učinkovito oglasno sporočilo za zunanje oglasne površine?

Zunanje oglasne površine z vidika medijske vsebine spadajo med medije, ki delujejo izključno kot prenašalci medijskega sporočila. Trženjsko-komunikacijska vsebina je tem medijem primarna in edina, brez nje nimajo nikakršne komunikacijske vrednosti. Zunanje oglasne površine ne vsebujejo informacijskih ali razvedrilnih vsebin, kot je to značilno za večino ostalih medijev. Prav ta lastnost je prednost, ki vam oglaševalcem omogoča, da aktivno vplivate na sporočilnost, brez nevarnosti vpliva ostalih medijskih vsebin in medijskega konteksta. Vi ste tisti, ki vplivate na celotno vsebino tega medija.

Odgovornost za pripravo kakovostnih in opaznih sporočil na zunanjih oglasih je na vaši strani.

Da boste čim bolje prilagodili oglasno sporočilo lastnostim medija, vam navajamo nekaj nasvetov za učinkovito oblikovanje oglasnega sporočila:

 

NAVODILA ZA PRIPRAVO DOBRE KREATIVE ZA OGLAŠEVANJE NA ZUNANJIH OGLASNIH POVRŠINAH: 

  • Enostavnost. Eno glavnih načel, ki se jih je dobro držati pri zunanjih oglasnih površinah je enostavnost. Manj ko je elementov, večji je učinek.
  • Kratko, jasno, konkretno sporočilo: zunanji oglasi v najbolj zgoščeni obliki vključujejo ključne elemente tiskanih oglasov:, sliko, naslov/besedilo, slogan, logotip. Za medije zunanjega oglaševanja je pomembno, da vsebujejo močno kreativo, ki je izražena s sliko in minimalnim besedilom. Ideja je izražena z le nekaj besedami. Naslov je običajno fraza ali stavek. Osrednjega besedila ni.

 

Primer kratkega, jasnega in konkretnega sporočila, naročnik: KFC

 

  • Oblika naj podpira vsebino. Pri oblikovanju pozornost posvetite organiziranosti elementov na oglasu, vizualnemu ravnotežju, razmerju velikosti in poudarkov informacij glede na pomembnost, kontrastu. Cilj je, da je ključno sporočilo hitro prepoznavno. Poskrbite, da boste ustvarili enotno podobo, izogibajte se zasičenosti z vizualnimi elementi, saj bo oglas umeščen v prostor in želite, da vaš oglas tam izstopa.
  • Na zgornjo polovico oglasa umestite ključne elemente. Pri postavitvi elementov upoštevajte naravno vstopno točko za oko, kjer začnemo brati besedilo: to je levo zgoraj. Zaradi narave medija dajte ključne informacije na zgornjo polovico oglasa, ki je običajno najdlje vidna.
  • Izpostavite eno kontrastno sliko, ki naj zavzema ca. 50 % prostora. Raziskave kažejo, da oglase, na katerih slika zavzema več kot 50% prostora, opazi skoraj dvakrat več ljudi kot oglase, ki vsebujejo le verbalne elemente. Število podob zmanjšajte na minimum, saj so raziskave pokazale, da je število podob negativno korelirano s prepoznavnostjo.
  • Poskrbite za dobro berljivost teksta. Velikost črk naj bo minimalno okoli 35 cm, kot je na spodnji kreativi Perutnine Ptuj napis “najboljših okusov”.
  • Razmislite o možnosti kreativne umestitve v prostor in ustrezno prilagodite oglasno sporočilo.

 

Primeri oglasov dobre prakse

 

Kreativne ideje outdoor: https://blog.bannersnack.com/5-great-advertisement-ideas/

 

  • Vključene slike naj bodo ustrezne kakovosti in datoteka v ustreznih formatih. Pri pripravi upoštevajte navodila za tisk, ki se razlikujejo glede na velikost oglasa in način tiska: merilo, barvno okolje in format datotek. NAVODILA ZA TISK

Linea Media poskrbi  za postavitev oglasnih površin na mesta, kjer so visoke frekvence. Zagotavljamo vidnost oglasne površine, s tem da poskrbimo za dober vidni kot in osvetlitev oglasnih površin. Omogočamo vam doseg ciljne skupine. Na učinkovitost oglaševanja pa ključno vpliva tudi kreativa in sporočilnost vašega oglasnega sporočila.

Posvetite pozornost pripravi oglasnih sporočil in še povečajte učinkovitost vašega oglaševanja. Kontaktirajte nas, če imate vprašanje glede svojih oglasov. Z veseljem vam bomo svetovali pri oblikovanju oglasov za zunanje oglaševanje.