V agenciji Formitas so zasnovali veleplakat velikosti 40 x 10 m za novi Aspirin 500.
Kratek opis akcije: Kreativna rešitev uvaja in izpostavlja ključno prednost nove tablete Aspirin 500: novo mikroaktivno tehnologijo zaradi katere nova tableta Aspirin 500 deluje dvakrat hitreje. Hitrost in nova mikroaktivna tehnologija je ponazorjena s pomočjo svetlobnih snopov, ki izhajajo iz tablete.
Osvetlitev veleplakata zagotavlja dobro vidnost sporočila tudi v nočnem času.
Posebni svetlobni efekti pritegnejo pozornost in poudarijo sporočilnost. Za izvedbo je poskrbela izkušena ekipa Linea Medie.
Element akcije: veleplakat velikosti 40 x 10 m
Predstavnik naročnika: Ante Smoljanović
Vodji projekta v agenciji: Nina Kosin in Ines Đukić
Art direktor: Blaž Ritmanič
Oblikovalec: Tilen Žagar
Medijska agencija: Grey Ljubljana
Avtor: Formitas BBDO
Naročnik: Bayer
Medij: Linea Media